niedziela, 6 stycznia 2013

Koktajl truskawkowy


Zapach lata :) 


Po świętach czuję się lekko przejedzona i zmęczona ciężkimi potrawami. Wyszperałam z mojej pojemnej zamrażarki truskawki i jeżyny  od rodziców z działeczki i po ich rozmrożeniu przygotowałam na śniadanie koktajl :) Ach od razu zatęskniłam za promykami słońca i latem :) Zdecydowanie wiosna i lato too pory roku, w których czuję się najlepiej :) Oby ta zima szybko minęła.

A póki co rozkoszuję się zapachem i smakiem wakacji w kubku :) 
Oczywiście do wykonania koktajlu owoce można użyć dowolne , ja uwielbiam połączenie truskawek z jeżynami albo malinami. 

Truskawkowa rozkosz :)...koktajl truskawkowo-jeżynowy 

Składniki: 
-0,5 l owoców  świeżych lub mrożonych 
-1 l kefiru lub maślanki 
- 1 szklanka mleka 
- 1 cukier waniliowy 
- cukier trzcinowy wg. uznania u mnie ok 2,5 łyżki 
- parę listków mięty 
Koktajl truskawkowo-jeżynowy



Po rozmrożeniu owoce zmiksować wraz z listkami mięty blenderem, następnie dodać kefir i mleko i cukier waniliowy. Miksując powoli dodawać cukier wg. uznania.
Najlepiej smakuje schłodzony, dlatego polecam odłożyć go na jakiś czas do lodówki. 
Pychotka , smacznego :)  




2 komentarze:

O nas pisze...

jejku ja taki chce na śniadanie! :):)

GosieK pisze...

:))) chyba nie tylko ja tęsknię za latem:) Pozdrawiam gorąco :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...